Open new book :]


hello . heee sorry aku delete semua post sbb nk start new life . okay pertama sekali aku nk mntk maaf dkt semua org if aku ada buat salah ke apa dgn korg okay . even aku takde buat salah aku mntk maaf jugak . now aku hilang bestie 2org and petsis sorg . 

nk kata gaduh . entah laaa . HAHA . tk kisah pun . pasal benda kecik jea .bestie aku capital C neh IM aku ckp yg ramai IM dia ckp aku kejar hot semua . dia kata dia nk aku ubah perangai . aku okay jea laa . tp before dia IM aku . dia gosip and kutukkutuk aku dgn bestie aku and petsis aku iaitu capital T dgn F .

ape bnda entah budak hot online laa ape lancau ! aku diam jea laa malas nk terasa . then betol dorg kutuk aku . si C neh haa jujur dkt IM . alala baik kononnya :D dia ingat aku marah dkt dia . padehal manada . then dia kutuk aku dkt status dia bapak dasyat doe ! tulis nama aku besarbesar tau biar semua dkt fb benci aku !

HAHA kau buat org berapi mmg terbaik laa kn :D kisah sgt laa aku ? tk kisah langsong ! aku deactive fb aku berapa hari then aku online aku delete dorg . then semua memekak dkt status ckp aku delete dorg . HAHA dkt blog lagi best . wahh dasyat betol capital F pnya blog ! yg lawa sgt tu ! sape laa edit kn duluu kn .

HAHA tk kenang budi . aku hancur kn blog dia baru tahu laa kau :D kira baik aku neh ada perasaan BAIK HATI dkt kau ! then tulis BABYBABY ? ape tu ? setahu aku nama dkt fb aku AYNA AYLYNA . HAHA kesian . BABY boleh tukar ke BABI ? sape ajar ? AJARAN SESAT . HAHA . aku bg tahu kak Mywaa pasal semua neh .

kak Mywaa ada buat status untuk F tu ! bapak terbaik laa ayat kak Mywaa ! sayang kau kak ! gilaaaa menggila punya syg ! HAHA . kesian org tk boleh tgok life kte senang neh . bak pepatah kwnkwn and petsis aku yg lain . org dengki mmg mcm tu ! tk payah layan ! jnji aku buat hal aku sendiri . kau buat hal kau sendiri . HAHA kau terasa ke dgn ape aku post neh ?

alahai ada aku kisah ? HAHA xD aku dh okay dgn Fitri Nurfarhana jea . dia jea yg boleh aku percaya . lain ? HARAM . terasa terasa terasa ? pergi mati :D chalow chawchaw iloveyou syg muahmuah :*